marți, 16 octombrie 2012

Colegul de clasa

                                                 Colegul de clasa  


Colegul meu de banca este un coleg foarte de treaba neam cunoscut la inceperea anului scolar  in clasa a 9 si am ramas foarte buni prieteni ,de la inceput el era o persoana mai vesela  mai distractiva asa am ajuns sa ne cunoastem  mai bn .Noi ne distram foarte mult si in pauze si in timpul orelor. De multe ori s-a intamplat sa ne faca observatie profesorii pentru ca radeam sau nu eram atenti la ore. Cu toate astea stim sa invatam si sa ne ajutam unul pe altul atunci cand nu intelegem cate ceva din ce ni se preda.

Eu sunt foarte fericit ca am avut norocul sa stau cu el in banca pentru ca avem foarte multe in comun. in pauza povestim despre desenele noastre preferate si despre jocurile de pe calculator  care ne plac.

Cateodata  atunci cand ne plictisim in timpul orei  ne jucam pe ascuns X si 0 sau spanzuratoarea  se intampla uneori sa ne mai certam dar ne trece repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu